Legnépszerűbb termékek
Nincs találat
Legnépszerűbb cikkek
Nincs találat

Koporsót állítottak a Móricz Zsigmond körtérre

Létrehozva: 9/21/2017 1 perc egészségügyi szűrővizsgálatokszűrővizsgálatokMédiaunióÖsszes cikk
Geszti Péter és Novák Péter is meglepte az érdeklődőket Újbudán.

A Médiaunió szemléletformáló kampányainak idei témája az egészségügyi prevenció – 2017-ben az egészségügyi szűrések fontosságára kívánják felhívni figyelmünket. Szomorú tény és adat, hogy a vezető halálokokat figyelembe véve, négy emberből három olyan betegségben hal meg, amely szűrővizsgálattal megelőzhető lett volna. Innen eredeztethető a társadalmi célú reklámhadjárat beszédes címe a 4ből3, s az a meghökkentő installáció, amely egy héten keresztül nem mindennapi módon tematizálta környezetét! A járókelők választhattak: a szűréseket szimbolizáló három ajtó valamelyikén, vagy egy bizarr koporsószimbólumon haladnak tovább...

A megosztó, de éppen ezért egyedülállóan figyelemfelkeltő ötlet szélsőséges reakciókat váltott ki Móricz Zsigmond körtér közönségéből, ilyen értelemben beváltotta a hozzá fűzött reményeket, csak úgy, mint a szintén Springer & Jacoby ügynökség által készített reklámfilm, ami a nyár eleje óta látható a médiafelületeken. 

A társadalmi célú reklámfilmek:

Geszti Péter és Novák Péter is meglepte az érdeklődőket.