Kampányt indítottak a budapesti turizmusért
Budapest a magyaroknak is mindig tud újat mutatni, tele van felfedezésre váró élménnyel, amelyek miatt a magyar családoknak is érdemes útra kelni. A kampány azt üzeni: Budapest visszavár, ez a nyár sem múlhat el élmények nélkül.
A városlátogatás élményéről ezen a nyáron sem kell lemondania senkinek, hiszen a folyton megújuló, sokszínű Budapest tárt karokkal várja a hazai látogatókat. A kulturális pezsgésre, nagyszerű fürdőélményekre, nagykörúti kávézásra, vagy Duna-parti lazulásra vágyókat éppúgy, mint a múzeumokat, vagy az építészeti remekművek kedvelőit.
Az MTÜ az idei nyári kampányaiban azt üzeni: a járvány alatti bezártság után újra együtt, itthon, szabadon utazhatunk, és biztonságos körülmények között lehet részünk csodás hazai élményekben. Magyarország belföldi turizmusának újraindítása érdekében június 1-je óta arra ösztönzi a magyar családokat, hogy aki teheti, induljon útnak, és fedezze fel ismét Magyarország kincseit, ismerje meg a vidéki tájakat.
A mostani, június 16-tól zajló kampányban az MTÜ ezúttal Budapest csodáit helyezi a középpontba, a főváros régen látott, vagy épp ismeretlen attrakcióit, felfedezésre váró élményeit ajánlja a belföldi utazók figyelmébe.
Budapest nagyszerű világváros, ahol a hagyomány és az innováció, a történelem és a fiatalos, modern pezsgés egymást kiegészítve nyújt emlékezetes élményeket. Fontos, hogy azok a magyar családok, baráti társaságok és egyedül utazók is felfedezzék a magyar fővárost, akik egyébként csak rövid időre keresnék fel, így nem lenne lehetőségük megismerni a sokszínű kínálatot.
Nehéz olyan várost találni a világban, ahol ennyire könnyű séta közben világörökségi helyszínekre bukkanni, és ahol történelmi miliőben üzemelnek a gyógyfürdők. Most mindez zsúfoltság nélkül, a megszokottnál jóval kényelmesebben és nyugodtabb körülmények között átélhető.
A koronavírus-járvány egyik napról a másikra törte derékba ezt a folyamatosan felfelé ívelő, évről évre rekordokat döntő sikerágazatot. Budapest pedig rendkívül kiszolgáltatott a nemzetközi vendégforgalomnak, így turizmusát alaposan megtépázta a kialakult helyzet. Ezért az MTÜ kampánya egyben arra is fel kívánja hívni a figyelmet, hogy egy budapesti városlátogatással most a fővárosi szállásadók, vendéglátók boldogulását is segítjük, az egyes turisztikai szolgáltatások igénybevételekor az értünk dolgozó szakemberek talpra állását, a hazai gazdaságot is támogatjuk.
A kampányhoz kisfilm is készült, emellett – az MTÜ többi kampányához hasonlóan – közterületen, óriásplakátokon, digitális felületeken, egyes sajtóorgánumokban és az ügynökség social media csatornáin is találkozhatunk a kampánnyal és a felfedezésre váró élményekkel, látnivalókkal.
Forrás: koronavirus.gov.hu
A cikkben hivatkozott linkek:
Olvasna még a témában?
A nyitólapról ajánljuk
Friss cikkeink
- A core izmok erősítése csak mítosz?
- Kisebb fájdalom, gyorsabb felépülés - ilyen az egynapos sebészet
- A cukorbetegség egyik gyakori szövődménye, amiről csak kevesen tudnak
- Egyre gyakrabban okoz megbetegedést egy parazita
- Ezektől a növényektől tartsuk távol gyermekünket és házikedvencünket!
- Kortársaiknál egészségesebben élnek a daganaton átesettek
- 4 tünet, amely halláskárosodást jelezhet
- Gyomként irtjuk, pedig igazi csodaszer ez a növény
- Tiltott gyümölcsök a tavaszi allergiaszezonban
- Így szabadulhatunk meg a haragtól
- A mini stroke 5 korai figyelmeztető jele
- A kutyák segítségével többet tudhatunk meg az öregedésről és az elmeműködésről
Hírlevél
Feliratkozom a Szimpatika hírlevelekre, ezzel elfogadom az Adatkezelési Tájékoztatóban olvasható feltételeket, és hozzájárulok, hogy a szimpatika.hu a megadott e-mail címemre hírlevelet küldjön, valamint saját és partnerei üzleti ajánlataival felkeressen.
Az űrlap kitöltése, az adatok megadása önkéntes.
Kérjük, használjon más e-mail szolgáltatót (pl: gmail.com)!