A pszichológus stresszkezelési tanácsai – podcast

Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra.
A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Szerző: Szentkuty Nikolett
Bárki életében előfordulhatnak stresszesebb időszakok, jelen pillanatban pedig az egész világon több türelemre és önuralomra van szükség a járvány elterjedése miatt. Tudatos odafigyeléssel azonban sokat javíthatunk közérzetünkön.

A stresszkezelés kapcsán sokaknak gyógyszeres kezelés jut eszébe, pedig néhány egyszerű technikával is javíthatunk általános állapotunkon. Ezek a gyakorlatok bárhol elvégezhetőek, különösen a légzőgyakorlatok, de törekedjünk arra, hogy mindennap legyen legalább néhány percünk, ami lecsendesítjük magunkat, és tudatosan megpróbálunk lelassulni, megnyugodni.


Szécsi Judit pszichológs néhány bármikor bevethető technikát javasol azoknak, akik hajlamosak a szorongásra, és szeretnék elkerülni, hogy a most tapasztalható feszültségnek hosszú távú következményei legyenek.

 

Olvasna még a témában?

Nyereményjátékok

Megfejtő

Kalandozzon velünk, legyen Ön is Megfejtő!

Kvíz

Olvassa el a Szimpatika magazint és válaszoljon a kérdésekre!

Tematikus kvíz

Böngésszen a honlap cikkei között és válaszoljon a kérdésekre!

Facebook játék

Egy könnyű kérdés – egy fantasztikus nyeremény

A nyitólapról ajánljuk

Szimpatika akció

Friss cikkeink

Hírlevél

Feliratkozom a Szimpatika hírlevelekre, ezzel elfogadom az Adatkezelési Tájékoztatóban olvasható feltételeket, és hozzájárulok, hogy a szimpatika.hu a megadott e-mail címemre hírlevelet küldjön, valamint saját és partnerei üzleti ajánlataival felkeressen.

Az űrlap kitöltése, az adatok megadása önkéntes.

A hírlevélküldő szolgáltatás nem támogatja a freemail.hu-s és citromail.hu-s címeket, ilyen címek megadása esetén hibák léphetnek fel!
Kérjük, használjon más e-mail szolgáltatót (pl: gmail.com)!