Legnépszerűbb termékek
Nincs találat
Legnépszerűbb cikkek
Nincs találat

A közösségi média úgy vonzza az embereket, mint fény a pillangókat

Módosítva: 1/16/2013 1 perc SzabadidőInternetfüggőségKutatásMixturaÖsszes cikk
Nemzetközi szinten a közösségi médiát használók napi 3,6 órát „röpdösnek” a cybertérben. Ez ébrenlétük időszakának egynegyedét jelenti.

A közösségi oldalak az elmúlt néhány évben exponenciálisan fejlődtek: a MySpace regisztrált felhasználói bázisa ma már jóval kétszázmillió, a Facebooké ezermillió fölött jár, de nem lebecsülendő az iWiW sem. A hatalmas taglétszám hihetetlen látogatottsággal párosul, és a tagok olyan belső forgalmat generálnak, amit a Google is megirigyelhet, írja a HVG.hu.


Mindez roppant vonzó portékává teszi a befektetők szemében a közösségi oldalakat. A 35 év alattiak még több időt: 4,2  órát fordítanak közösségi kommunikációra. A 35-49 közötti korosztály napi rutinjának 3,1 óra terjedelemben szerves része az online barátkozás. De még az 50 évnél idősebbek is felcsatlakoznak a világhálóra napi 2,8 óra erejéig.

A magyar közösségi média-használók átlagosan napi 2,8 órát fordítanak eme tevékenységükre, tehát pontosan annyi időt, amennyi az 50 évnél idősebbek nemzetközi átlaga. Nálunk a 35 év alattiak cybertérben való „rajzása” éri csak el a nemzetközi napi átlagidőt. Az 50 év feletti magyarok pedig általában 2,3 órát szánnak az online kapcsolattartásra.

 

Forrás Sonda Ipsos

Nemzetközi szinten a közösségi médiát használók napi 3,6 órát „röpdösnek” a cybertérben. Ez ébrenlétük időszakának egynegyedét jelenti.