· A vásárlási folyamat során (szállítási) módot választhat, ennek során kiválasztja azt a gyógyszertárat is, akivel szerződést köt a megrendelése teljesítésére.
· Az internetes áruházban az alábbi szállítási módok érhetők el:
Személyes átvétel a korábban kiválasztott gyógyszertárban..
a. Futárszolgálat az Ön által megadott címre.
· Futárszolgálattal történő kézbesítés a GLS General Logistics Systems Hungary Kft.. mint közreműködő bevonásával valósul meg.
A GLS General Logistics Systems Hungary Kft. szolgáltatásának feltételeit az alábbi linken elérhető Üzletszabályzat tartalmazza:
https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelekA kiszállítások időbeni szervezését a GLS General Logistics Systems Hungary Kft végzi. A kiszállítás idejéről a vevő email vagy sms-ben értesítést kap.
Az át nem vett csomagokat a GLS General Logistics Systems Hungary Kft újból megpróbálja kézbesíteni a következő munkanapon és a sikertelen kézbesítés esetén felveszi a vevővel a kapcsolatot.
Futárszolgálat elérhetőségei/Telefonszámuk: (+36 29) 886 700
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
· GLS Futárszolgált esetében a szállítási cím megadása szükséges. Szállítási címként bármely magyarországi település címadatai megadhatók. A szállítási címen kívül megadhat külön számlázási címet. A számlázási adatokat a szállítási cím rögzítése után lehet megadni. Szállítási címnek olyan adatokat adjon meg, ahol valószínű, hogy át is tudja venni a megrendelt csomagot. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani!
· A megrendelés időpontjában hatályos kiszállítási díjakat a megrendelés folyamata során a honlapon feltüntetjük, illetve a www.szimpatika.hu/webter oldalon kerül feltüntetésre.
· Az internetes áruházban az alábbi fizetési módok közül választhat:
a. „Személyesen átvételkor”- Ebben az esetben az átadó Gyógyszertárban használatos fizetési módok közül lehet a helyszínen választani.
b. Utánvét, mely történhet készpénzzel vagy bankkártyával
· A vásárlás befejezésekor a „Tovább” gombra kattintva a megrendelés minden fontos adata összesítő képernyőn jelenik meg.
· Amennyiben ez szándékában áll, az összes lényeges adat ismeretében fizetési kötelezettséggel járó megrendelést adhat le (szerződést köthet).
· A vásárlási folyamat bármely fázisában lehetősége van, hogy az egyes előző menüpontokra visszalépjen, vagy vásárlását megszakítsa. A megrendelés leadása után a megrendelés tételeit, az átvételi és fizetési módot már nem módosíthatja.
· Amennyiben Ön első alkalommal vásárol az internetes áruházban és a vásárlását megszakítja, megrendelést nem ad le, úgy az Ön által megadott adatok az adatbázisunkból azonnal törlésre kerülnek. Az internetes áruházba regisztrálni csak megrendelés leadása mellett, gyógyszertár (adatkezelő) választását követően lehetséges.
· Amennyiben a www.szimpatika.hu/webterwww.szimpatika.hu/webter internetes áruházon keresztül, elektronikus úton megrendelést ad le, a www.szimpatika.hu/webter www.szimpatika.hu/webter internetes áruház – az érintett gyógyszertár nevében – a megrendelés beérkezésétől számított 1 órán belül visszaigazolást küld Önnek a megrendelése tudomásul vételéről és feldolgozásáról. Ezen visszaigazolás a 41/2007. EüM rendelet 19. § (1) bekezdése szerinti érdemi visszajelzésnek minősül. Az automatikus visszaigazolás folyamata a gyógyszertárak erre kijelölt dolgozói által felügyelt, a gyógyszertárak nyitvatartási idején kívül kiküldött üzenetek a következő munkanapon ellenőrzésre kerülnek.
· A visszaigazolt megrendeléseket belföldön általában a visszaigazolás napját követő munkanapon, de legkésőbb a visszaigazolás napjától számított legfeljebb 3 munkanapon belül teljesítjük. Amennyiben a megrendelés teljesítésére a fenti határidőben rajtunk kívül álló okból (ideiglenes készlethiány a nagykereskedőnél) nincs lehetőség, úgy erről, illetve a szállítás várható határidejéről soron kívül, elektronikus levélben és/vagy telefonon értesítjük. Ha a későbbi kiszállításra tekintettel a vásárlási szándéka már nem áll fenn, lehetősége van a megrendeléstől történő elállásra, ebben az esetben a teljes vételárat visszafizetjük.
· A megrendelt termékek szállításra való átadásáról elektronikus levélben értesítést küldünk, a pontos szállításról a a GLS General Logistics Systems Hungary Kft tájékoztatja az ügyfelet. Külön értesítést küldünk abban az esetben is, ha a megrendelt termékek az átvételi pontként megjelölt gyógyszertárakban személyesen átvehetők.
· A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet (jótállási jegyet) a csomag tartalmazza. A csomagot köteles kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.