Alvás

Emiatt lehetünk korán kelő típusok

Az emberek egyik fele későn kel és későn fekszik, ők a baglyok, a pacsirta típus korán kel és korán fekszik, ezt idegen szóval kronotípusnak hívjuk.

Belső óránk beállítása segíthet a fogyásban

A tudósok pontosan meghatározták, mit és mikor kell tennünk a nap folyamán ahhoz, hogy a belső óránk a leghatásosabban támogassa a fogyásunkat és az ideális testsúly elérését, megtartását.

Így enyhíthetjük a nyakfájdalmat

Gyakori, hogy borzasztó nyaki fájdalommal és merevséggel ébredünk, aminek legtöbbször az a banális oka, hogy rossz pózban alszunk.

Nyár kontra alvás

A magyarok fele rosszabbul alszik, mint az uniós átlag, nyáron pedig még inkább felerősödhetnek a meglévő alvásproblémák.

A nyitólapról ajánljuk

Friss cikkeink

Hírlevél

Feliratkozom a Szimpatika hírlevelekre, ezzel elfogadom az Adatkezelési Tájékoztatóban olvasható feltételeket, és hozzájárulok, hogy a szimpatika.hu a megadott e-mail címemre hírlevelet küldjön, valamint saját és partnerei üzleti ajánlataival felkeressen.

Az űrlap kitöltése, az adatok megadása önkéntes.

A hírlevélküldő szolgáltatás nem támogatja a freemail.hu-s és citromail.hu-s címeket, ilyen címek megadása esetén hibák léphetnek fel!
Kérjük, használjon más e-mail szolgáltatót (pl: gmail.com)!