Az anyai aggodalmak margójára
Amikor arról beszélünk, hogy a médiának van felelőssége az egyéni vélemény formálásában, ez nem teljesen igaz. A médiában dolgozóknak van óriási felelősségük, főleg azóta, hogy a média már nem csupán a tévét, a rádiót és a nyomtatott magazinokat jelenti. Az internet előretörésével már teljesen személyre szabottá vált a reklámipar, és így az okostelefonunkon kizárólag a nekünk szóló hirdetések jelennek meg. A cégek és a márkák ráálltak arra, hogy egyesével találják meg a vásárlót, ebben pedig élen járnak a különféle diéták, étrendkiegészítők, amik mind-mind szebbé varázsolnak, ellenállhatatlanná és legyőzhetetlenné tesznek minket.
A felelős tartalomfogyasztásról rendszeresen beszélek a gyerekekkel, mert mindegyik a saját életkorának megfelelően ki van téve a veszélynek, akkor is, ha minden biztonsági intézkedést elkövet az ember az otthoni online eszközein. Azt pedig mindig elmondom, hogy diétázni nem csupán az alakjuk miatt kell, hanem azért, mert nem mindegy, mit eszünk és mennyit, illetve hogy a saját testünkre igenis vigyáznunk kell!
Szóval a nagyokat bíztatom, hogy nézzenek utána és kérdezzenek, mielőtt nekilátnak egy ismeretlen fogyókúrának, vagy akár a mostanában oly divatos kihívásoknak! Illetve ha véletlenül valami olyan tartalom jön velük szembe a neten, ami bármilyen szinten kimozdítja őket a komfortzónájukból, akkor azonnal jelezzenek, mert nincsenek egyedül!
A cikkben hivatkozott linkek:
Olvasna még a témában?
A nyitólapról ajánljuk
Friss cikkeink
- Az sem jó, ha túl sok van belőle és az sem, ha kevés
- Nyári hajproblémák és megelőzésük
- Köszméte, avagy a vitaminokban gazdag egres
- Tévhitek a napozásról és a naptejről
- Nyáron gyakoribb a kontaktlencse miatti fertőzés
- Törpemalacokat és kutyákat vizsgáltak az ELTE kutatói
- Miért rosszabbodnak a refluxos panaszok nyáron?
- Ezért igyunk fügefalevél-teát!
- Milyen betegségeket kaphatunk el az élővizekben vagy a strandon?
- Hűtsd le magad belülről
- Egy kézzel élők mindennapjait segíti a Semmelweis Egyetem videósorozata
- Egy betegség, amely fellángol a kávétól
Hírlevél
Feliratkozom a Szimpatika hírlevelekre, ezzel elfogadom az Adatkezelési Tájékoztatóban olvasható feltételeket, és hozzájárulok, hogy a szimpatika.hu a megadott e-mail címemre hírlevelet küldjön, valamint saját és partnerei üzleti ajánlataival felkeressen.
Az űrlap kitöltése, az adatok megadása önkéntes.
Kérjük, használjon más e-mail szolgáltatót (pl: gmail.com)!