Az anyai aggodalmak margójára
Amikor arról beszélünk, hogy a médiának van felelőssége az egyéni vélemény formálásában, ez nem teljesen igaz. A médiában dolgozóknak van óriási felelősségük, főleg azóta, hogy a média már nem csupán a tévét, a rádiót és a nyomtatott magazinokat jelenti. Az internet előretörésével már teljesen személyre szabottá vált a reklámipar, és így az okostelefonunkon kizárólag a nekünk szóló hirdetések jelennek meg. A cégek és a márkák ráálltak arra, hogy egyesével találják meg a vásárlót, ebben pedig élen járnak a különféle diéták, étrendkiegészítők, amik mind-mind szebbé varázsolnak, ellenállhatatlanná és legyőzhetetlenné tesznek minket.
A felelős tartalomfogyasztásról rendszeresen beszélek a gyerekekkel, mert mindegyik a saját életkorának megfelelően ki van téve a veszélynek, akkor is, ha minden biztonsági intézkedést elkövet az ember az otthoni online eszközein. Azt pedig mindig elmondom, hogy diétázni nem csupán az alakjuk miatt kell, hanem azért, mert nem mindegy, mit eszünk és mennyit, illetve hogy a saját testünkre igenis vigyáznunk kell!
Szóval a nagyokat bíztatom, hogy nézzenek utána és kérdezzenek, mielőtt nekilátnak egy ismeretlen fogyókúrának, vagy akár a mostanában oly divatos kihívásoknak! Illetve ha véletlenül valami olyan tartalom jön velük szembe a neten, ami bármilyen szinten kimozdítja őket a komfortzónájukból, akkor azonnal jelezzenek, mert nincsenek egyedül!
A cikkben hivatkozott linkek:
Ajánlataink
Olvasna még a témában?
Nyereményjátékok
Megfejtő
Kalandozzon velünk, legyen Ön is Megfejtő!
Facebook játék
Egy könnyű kérdés – egy fantasztikus nyeremény
A nyitólapról ajánljuk
Friss cikkeink
- Új kommunikációs útvonal az emberi agyban
- Jakupcsek Gabriella: Csak a mértékre figyelek!
- Mi történik, ha felfüggesztenek vagy kivonnak a forgalomból egy gyógyszert?
- Intelligens kötszerek cukorbetegeknek
- Nem minden háziállat képes a vizuális kommunikációra
- Új év, új étel!
- Az igazgyöngy a külső és belső megújulás kulcsa?
- Hogyan adjunk jobb tanácsot a gyerekünknek?
- A kutyák öregedését késleltető gyógyszert kutatnak
- Így fogyhatna kevesebb antidepresszáns
- Egyedül vagyunk a bajban?
- Mi fán terem a petrezselyem?
Hírlevél
Feliratkozom a Szimpatika hírlevelekre, ezzel elfogadom az Adatkezelési Tájékoztatóban olvasható feltételeket, és hozzájárulok, hogy a szimpatika.hu a megadott e-mail címemre hírlevelet küldjön, valamint saját és partnerei üzleti ajánlataival felkeressen.
Az űrlap kitöltése, az adatok megadása önkéntes.
Kérjük, használjon más e-mail szolgáltatót (pl: gmail.com)!