Lenne igény a kozmetikai tájékoztatásra
A magyar nők háromnegyede szokta elolvasni a szépségápolási és kozmetikai termékek összetevőinek listáját, több mint felük pedig szeretne bővebb és érthetőbb tájékoztatással találkozni az egyes termékeken - derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív felmérésből. A hazai piacon is találni már olyan kezdeményezéseket a gyártók oldaláról, amelyek segítik a vásárlók pontosabb eligazodását.
A magyar nők 76 százaléka szokta elolvasni a szépségápolási és kozmetikai termékek (tusfürdők, dezodorok, szappanok, krémek/testápolók) csomagolásán az összetevők listáját - derül ki a 18-59 éves nők körében, 600 fő részvételével végzett reprezentatív kutatás eredményeiből. A 76 százalékból 26 százalék rendszeresen olvassa ezeket, mert érdekli a kozmetikumok összetétele, további 50 százalék pedig esetenként fordít figyelmet az összetevőlistára. Azok közül, akik nem olvassák el (24 százalék) 11 százal& eacute;k azért nem teszi ezt, mert nem érti a latin elnevezéseket és 13 százalék azért, mert nem érdekli ez az információ.
A kutatás azt is vizsgálta, hogy mekkora igény lenne arra, hogy a szépségápolási termékekre bővebb és érthetőbb termékleírást helyezzenek el a gyártók. Az eredmények kimutatták, hogy a magyar nők többsége örülne ennek: a válaszadók 56 százaléka mondta azt, hogy mindenképpen szükség lenne a bővebb és érthetőbb leírásra, 41 százalék válaszolt úgy, hogy nem zavarná a több információ, és pusztán 3 százalék szerint nincs szükség erre.
Azok körében, akik bővebb és érthetőbb termékleírást szeretnének, azt figyelhetjük meg, hogy a kor előrehaladtával egyre nő az igény a részletesebb leírásra is. A magyar 18 és 29 év közötti hölgyek majdnem fele (48 százalék) mindig elolvassa az összetevők listáját, a 30 és 39 év közötti nők kicsivel több, mint fele (52 százaléka) fordít fokozott figyelmet a kozmetikai termékek összetevőire. A 40 és 49 év közötti korosztályból 58 százalék, az 50 és 59 év közötti nőknek pedig 65 százaléka gondolja azt, hogy fontos lenne a termékeken egyszerűbb, ugyanakkor bővebb leírást feltüntetni.
A cikkben hivatkozott linkek:
Olvasna még a témában?
Nyereményjátékok
Megfejtő
Kalandozzon velünk, legyen Ön is Megfejtő!
Facebook játék
Egy könnyű kérdés – egy fantasztikus nyeremény
A nyitólapról ajánljuk
Friss cikkeink
- Egyre több férfi kér tanácsot szakembertől
- A gyulladásos bélbetegség a fiatalokat is veszélyezteti
- Legyen az ajándék felejthetetlen
- Hátizsákot fel!
- Kerüljük el a hiánybetegségeket a téli időszakban!
- Így lendülhetünk formába karácsonyra!
- Lételemünk a vas
- Gyógynövényekkel a férfiak ápoltságáért!
- Jó közérzet és életöröm cukorbetegen is
- Ezért fáj a fejünk a vörösbortól!
- Karnyújtásnyira az őshonos, természetes C-vitamin
- Petefészek fagyasztás a sikeres gyermekvállalásért!
Hírlevél
Feliratkozom a Szimpatika hírlevelekre, ezzel elfogadom az Adatkezelési Tájékoztatóban olvasható feltételeket, és hozzájárulok, hogy a szimpatika.hu a megadott e-mail címemre hírlevelet küldjön, valamint saját és partnerei üzleti ajánlataival felkeressen.
Az űrlap kitöltése, az adatok megadása önkéntes.
Kérjük, használjon más e-mail szolgáltatót (pl: gmail.com)!