A Tárki által a Nespresso megbízásából tavaly  év végén készített több mint ezer fős reprezentatív kutatás a lakosság  pihenési szokásait vizsgálta az alapján, hogy tízperces vagy többórás  szabadidő áll-e rendelkezésére.
 A kutatás szerint a 10 perces  szabadidőben népszerű kikapcsolódási mód még a beszélgetés és a sétálás  is, a cigarettáért pedig a megkérdezettek 31 százaléka nyúl.
 Hosszabb  szabadidejét a magyar lakosság 85 százaléka tévénézéssel,  zenehallgatással, 75 százaléka baráti, vagy családi beszélgetésekkel  tölti, ezt a könyv- vagy újságolvasás és az internetezés követi. A  megkérdezettek 52 százaléka kertészkedéssel vagy barkácsolással, 39  százalékuk kávézással, teázással, 30 százalékuk mozgással, 24 százalékuk  pedig kulturális programmal kapcsolódik ki.
Forrás: MTI