A közösségi média úgy vonzza az embereket, mint fény a pillangókat

Szerző: Szimpatika
Nemzetközi szinten a közösségi médiát használók napi 3,6 órát „röpdösnek” a cybertérben. Ez ébrenlétük időszakának egynegyedét jelenti.

A közösségi oldalak az elmúlt néhány évben exponenciálisan fejlődtek: a MySpace regisztrált felhasználói bázisa ma már jóval kétszázmillió, a Facebooké ezermillió fölött jár, de nem lebecsülendő az iWiW sem. A hatalmas taglétszám hihetetlen látogatottsággal párosul, és a tagok olyan belső forgalmat generálnak, amit a Google is megirigyelhet, írja a HVG.hu.


Mindez roppant vonzó portékává teszi a befektetők szemében a közösségi oldalakat. A 35 év alattiak még több időt: 4,2  órát fordítanak közösségi kommunikációra. A 35-49 közötti korosztály napi rutinjának 3,1 óra terjedelemben szerves része az online barátkozás. De még az 50 évnél idősebbek is felcsatlakoznak a világhálóra napi 2,8 óra erejéig.

A magyar közösségi média-használók átlagosan napi 2,8 órát fordítanak eme tevékenységükre, tehát pontosan annyi időt, amennyi az 50 évnél idősebbek nemzetközi átlaga. Nálunk a 35 év alattiak cybertérben való „rajzása” éri csak el a nemzetközi napi átlagidőt. Az 50 év feletti magyarok pedig általában 2,3 órát szánnak az online kapcsolattartásra.

 

Forrás Sonda Ipsos

Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra.
A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Olvasna még a témában?

A nyitólapról ajánljuk

Friss cikkeink

Hírlevél

Feliratkozom a Szimpatika hírlevelekre, ezzel elfogadom az Adatkezelési Tájékoztatóban olvasható feltételeket, és hozzájárulok, hogy a szimpatika.hu a megadott e-mail címemre hírlevelet küldjön, valamint saját és partnerei üzleti ajánlataival felkeressen.

Az űrlap kitöltése, az adatok megadása önkéntes.

A hírlevélküldő szolgáltatás nem támogatja a freemail.hu-s és citromail.hu-s címeket, ilyen címek megadása esetén hibák léphetnek fel!
Kérjük, használjon más e-mail szolgáltatót (pl: gmail.com)!