A közösségi média úgy vonzza az embereket, mint fény a pillangókat
A közösségi oldalak az elmúlt néhány évben exponenciálisan fejlődtek: a MySpace regisztrált felhasználói bázisa ma már jóval kétszázmillió, a Facebooké ezermillió fölött jár, de nem lebecsülendő az iWiW sem. A hatalmas taglétszám hihetetlen látogatottsággal párosul, és a tagok olyan belső forgalmat generálnak, amit a Google is megirigyelhet, írja a HVG.hu.
Mindez roppant vonzó portékává teszi a befektetők szemében a közösségi oldalakat. A 35 év alattiak még több időt: 4,2 órát fordítanak közösségi kommunikációra. A 35-49 közötti korosztály napi rutinjának 3,1 óra terjedelemben szerves része az online barátkozás. De még az 50 évnél idősebbek is felcsatlakoznak a világhálóra napi 2,8 óra erejéig.
A magyar közösségi média-használók átlagosan napi 2,8 órát fordítanak eme tevékenységükre, tehát pontosan annyi időt, amennyi az 50 évnél idősebbek nemzetközi átlaga. Nálunk a 35 év alattiak cybertérben való „rajzása” éri csak el a nemzetközi napi átlagidőt. Az 50 év feletti magyarok pedig általában 2,3 órát szánnak az online kapcsolattartásra.
Forrás Sonda Ipsos
A cikkben hivatkozott linkek:
Olvasna még a témában?
A nyitólapról ajánljuk
Friss cikkeink
- Tiltott gyümölcsök a tavaszi allergiaszezonban
- Így szabadulhatunk meg a haragtól
- A mini stroke 5 korai figyelmeztető jele
- A kutyák segítségével többet tudhatunk meg az öregedésről és az elmeműködésről
- Mit tehetünk az agyunk egészségéért?
- Már az anyaméhben eldől, ha balkezesek leszünk
- Parkinson-kór vagy Parkinson-szindróma?
- Tévhitek, amelyek a laktózintoleranciát övezik
- Életmentő beavatkozások méhen belül
- Hamis emlékeket alakít ki az elménk
- Gördülő sportok tavasszal
- Útmutató kismamáknak a genetikai vizsgálatokhoz
Hírlevél
Feliratkozom a Szimpatika hírlevelekre, ezzel elfogadom az Adatkezelési Tájékoztatóban olvasható feltételeket, és hozzájárulok, hogy a szimpatika.hu a megadott e-mail címemre hírlevelet küldjön, valamint saját és partnerei üzleti ajánlataival felkeressen.
Az űrlap kitöltése, az adatok megadása önkéntes.
Kérjük, használjon más e-mail szolgáltatót (pl: gmail.com)!